Pagina's

14 aug 2010

OPI - Who The Shrek Are You? OPI - What's With The Cattitude?


What's With The Cattitude? is een erg mooie pastelblauwe kleur. Net zoals Who The Shrek Are You? is het een erg fijne lak die goed dekt in 2 lagen en niet te dun en niet te dik is.

Ik heb eerst een basecoat opgedaan. Ik gebruik de basecoat van de Hema. Daarna heb ik 2 hele dunne lagen van Who The Shrek Are You? opgedaan en nog 1 wat dikkere laag. Ik heb het ongeveer 5 minuten laten drogen en daarna ben ik begonnen met What's With The Cattitude?. Op ongeveer 1/5 van mijn nagel begon ik met lakken en ik heb geprobeerd om een zo netjes mogelijke smile-line te maken. Hiervoor heb ik ook 2 dunne en 1 wat dikkere laag van What's With The Cattitude? gebruikt. Als laatste een topcoat van Seche Vite. Deze topcoat is erg fijn, omdat het je nagellak heel snel laat drogen, de topcoat erg glad is en glimt. In totaal dus 8 lagen, erg veel en ik hoopte dat het snel droog was. Het was in ongeveer een kwartier droog, maar kon er nog wel kleine deukjes in maken.
_____________________________________________________________


What's With The Cattitude is a very nice blue pastel shade. Just like Who The Shrek Are You? it is a very nice varnish that covers great in two coats and isn't too thin or too thick.

First I applied a basecoat. I use the basecoat from the Hema. Then I put on two very thin coats of Who The Shrek Are You? and one coat that was a little thicker. I let it dry for about five minutes. Next I started with What's With The Cattitude?. At about 1/5 of my nail I started polishing and I've tried to make a smile line that was as tidy as I could make it. I applied two thin coats and one that was a little more thick, just like I did with Who The Shrek Are You?. Finally I used a topcoat from Seche Vite. This topcoat is really nice, because it ensures that the nail polish dries quickly. It is also very smooth and shiny. The nail polish took about 15 minutes to dry, but I could still make small dents in it.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten